Kotva
Nepřehlédněte
Školní poradenské pracoviště
29.8.2024

Školní poradenské pracoviště

Obsah služeb ŠPP zde (Velikost: 651.2 kB)

 

Soutěžíme!!! nově i v roce 2024- 2025
15.4.2024

Každý měsíc od října 2024 budou opět probíhat žákovské soutěže většinou na dobrovolné bázi. Garantem těchto soutěží je paní učitelka Kateřina Čapková.

 

Projekt ZŠ, ŠD a MŠ Újezd 2022- 2025
29.5.2023

Operační program Jan Ámos Komenský CZ.02.02.XX/00/22_002/0000235

Opareční program Jan Amos Komenský reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_002/0000235
26.1.2023

Publicita Operační program Jan Amos Komenský

reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_002/0000235

Účel dotace Účelem dotace je: - zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systémů vzdělávání - zajišťování rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání, včetně usnadňování vzdělávací mobility znevýhodněných skupin

Lhůta pro splnění účelu dotace Účelu dotace musí být dosaženo do data ukončení fyzické realizace projektu. Datum zahájení fyzické realizace projektu: 1. 9. 2022 Datum ukončení fyzické realizace projektu: 31. 8. 2025 Doba trvání projektu: 36 měsíců

Doučování žáků škol
18.2.2022

V naší škole probíhá doučování žáků ze dvou zdrojů Evropské Unie. Jednak z projektu Šablony a jednak z projektu investice 3.2.3. národního plánu obnovy. 
Doučování je zaměřeno na žáky ohrožené školním neúspěchem, ale zároveň  i na rozvoj žáků nadaných v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-19.

Logo zde

 

EDU koronavirus CZ _přehledně
22.3.2021

Všechny důležité materiály a odkazy na jednom místě ZDE WEB

Šablony III Učíme se pro budoucnost 2 projekt č.
1.9.2020

Publicita Šablony III (Velikost: 73.57 kB)

Tato finanční podpora umožní  zlepšení IT vybavení ZŠ i MŠ, zároveň zvýší povědomí učitelů a žáků o využití digitálních technologií ve výuce, pomůže distančnímu vzdělání. Součástí projektu Šablony III je organizace projektových dnů ve škole a mimo školu. Dále sdílení zkušeností pedagogů a doučování žáků ZŠ.

přehled šablon zde (Velikost: 1.36 MB)

Šablony II Učíme se pro budoucnost projekt č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0008844
19.6.2018

PROJEKT ŠABLONY II (Velikost: 73.66 kB)

Od 1. 8. 2018 zahajuje ZŠ a MŠ Újezd realizaci projektu Šablony II s názvem „Učíme se pro budoucnost“. Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí na ZŠ. Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích. Zvýšení kvality vzdělávání a odborné přípravy včetně posílení jejich relevance pro trh práce.

Projekt je realizován v rámci výzvy ŠABLONY II

Naplněním všech indikátorů škola získá dotaci 748 900,- Kč, která bude určena na podporu profesního rozvoje pedagogů formou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, na podporu společného vzdělávání prostřednictvím doučování, školních klubů, využitím odborníků z praxe, pořádání projektových dnů ve škole i mimo školu a také prostředky na další vybavení školy. Do projektu je zapojena základní škola, mateřská škola a školní družina

Mapa webu
A
A
A

Nemám od vás zpětnou odezvu, přemýšlím jak dál

Vloženo: 22.3.2020 | Autor: | Zobrazeno: 980x | Zatím neupraveno
Vážení rodiče, máme za sebou první týden výuky na dálku, shrnula jsem moje postřehy. Pokud si je přečtete a budeme cokoli k úpravě a doplnění prosím napište mi na WhatsApp (73979226) nebo na email zsujezdkarantena@seznam.cz Jde mi o zhodnocení přístupu a i množství. Práce technické poznámky atd. Děkuji Ludmila Mottlová

Návrh pravidel VÝUKY NA DÁLKU ZŠ Újezd – WhatsApp, WEB

Vážení rodiče a paní učitelky.

Máme za sebou první týden výuky na dálku, který měl otestovat, jak půjde pracovat z domova. Systém má mnoho slabin a já se pokusím shrnout stav.

  • 1., 2. Třída pracuje na základě úkolů z webu – domlouvá se paní učitelkou Kuklovou telefonicky a WhatsApp
  • 3.Třída – na WhatsApp jsou 2 žáci přímo, 3 žáci prostřednictvím rodičů a jedna žákyně není on-line. Úkoly jsou zatím Čj a M, Aj  (Prvouka okrajově)
  • 4.řída – všichni žáci jsou ve skupině WhatsApp on-line s výpadky – práce jsou předávány a paní učitelka Čapkové zatím především z ČJ, M, Vl, Prv pro 4. Třídu
  • 5 třída 7 žáků na WhatsApp – 2 žáci pracují jen na úkolech z webu, nemám zpětnou vazbu.

Výhody práce na WhatsApp:

  • Aktivní přístup dětí a počáteční nadšení, je vidět denní nasazení, pravidelnost
  • Možnost předávání obrazových i zvukových záznamů
  • Okamžitá fotka s dotazem při rozdělané práci
  • Interakce s učitelem a možnost archivace práce
  • Materiály si mohou žáci vzájemně kontrolovat a psát dotazy mezi sebou
  • Učitel má roli poradní a žáci mohou spolupracovat
  • neznámkuje se, jde o samostatně vykonanou práci
  • vlastní tempo práce žáka a třeba v pyžamu

Nevýhody práce na WhatsApp

  • Zahlcení stránky poznámkami a úkoly, které jsou předávány napříč předměty bez systému, není možná okamžitá reakce na všechny dotazy
  • Práce dětí jsou vypracovávány předem a kontrolovány rodič, takže není jasné, kde se žák posunul a co mu bylo jen nadiktováno, aby to bylo dobře
  • Žáci mezi výukové materiály přidávají soukromou konverzaci , takže ubývá přehlednost
  • Práce jsou předávány živelně v různém čase a učitel ztrácí možnost okamžité zpětné vazby, která pak se řadí do řady dolů a špatně se dohledává. a žák nemá trpělivost počkat.

Navržená pravidla pro žáky 3. a 5. Třídy (4.AJ - ostatní v kompetenci paní uč. Čapkové)
Práce by měla být na žácích nikoli rodičích, současná práce není úplně na známky,je k učení se učit. Potřebuji znát, co žákovi jde a co ne. Vytvořme si sytém značek je každému cvičení, kde se odrazí postoj žáka, jak to šlo. Viz níže tabulka  J L ! ?

Důležité načasování.  Úkoly se budou zveřejňovat daný  den kolem 8.00 hodiny (web a fotka na WhatsApp.  Ne dřív! Žáci si zadání prohlédnou a budou pracovat v libovolném pořadí do 9.00 hod. Pak mi budou zasílat dotazy, fotky s problémem

Žáci se ptací pře WhatsApp

  1. 3 tř. 9.00-9:30 – dotazy, otázky, fotka problémového cvičení
  2. 5 tř. 9:30 - 10.00– dotazy, otázky, fotka problémového cvičení

Žáci musí vědět na co se zeptat, co jim nejde, což přepokládá, že budou mít problém označení v textu (s tím bude u malých problém, to jim zpočátku asi pomůžete) Formulovat otázku je taky těžké – lze to zaslat i nahranou hlasovou zprávou a já mohu hlasem odpovědět.

10.00 hodina na angličtinu pro danou třídu

Pondělí    

4. třída od 10.00

Úterý       

5. třída od 10.00

Středa     

 3. třída od 10.00

Čtvrtek    

 4. třída od 10.00

 Pátek     

5. třída od 10.00

 

Od 11.00 hodině další možnost dotazů - omezená

Ve 12. Hodin se odevzdávají fotky nebo výsledky cvičení, které žáci dělali, ne dříve. Učitel buď hodnotí vybraná a přidá správné výsledky fotkou.

 U cvičení budou značky, jaké to bylo, prosím.

 

  :-)

jde mi to bez pomoci

  :-(

nuda, ale udělám to

   ?

nevím, ale s nápovědou to možná dokončím

    !

těžké, sám to nedám

 

POMOC rodičů – až odpoledne!!!, po odevzdání práce. Ve škole jsou děti také bez vás. Zkontrolujte , co žák udělal.  A pomozte kde žádají. Není chyba odevzdávat práci s chybami

jsme v procesu učení ne v TESTU.

Vzhledem k tomu, že všechno dělám, ještě duplicitně na web potřebuji i čas na tuto práci. Děkuji za pochopení i já chápu, že nemůžete suplovat učitele, dejte dětem důvěru. Většinu látky máme probrané, všechno zvládneme. Nehoníme čas, ale nesmíme dopustit, aby přestlal pravidelnost a úkoly se hromadily.

O to jediné vás žádám – dohlédněte, aby práce byla denní.

Pokud děti nemohu z vážných důvodů být „v domácí  škole od rána“ není problém jen zajistěte,a ať vidím práci minimálně za tři dny. Pošlete mi ji na email ZSUJEZDKARANTENA@seznam.cz

Technická – to co přikládám na web není nutné tisknout, spíš to má být nápověda žákům

Shrnutí  WHATsAPP rozvh 3. a 5. třída

9.00-9:30             dotazy 3. Třída

9:30 - 10.00         dotazy 5. Třída

10:00 -11.00       angličtina on line jak to půjde

12:00                odevzdávám práci za den – ne dřív

 

Mám v plánu se naučit týmovou aplikaci přes MS teams s 5. třídou a možná 4 AJ . Dám vědět až to zvládnu to bude přehleděnější.  Děkuji za vaše postřehy a problémy které mohu řešit s vámi.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.