Kotva
Nepřehlédněte
Šablony II Učíme se pro budoucnost projekt č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0008844
19.6.2018

PROJEKT ŠABLONY II (Velikost: 73.66 kB)

Od 1. 8. 2018 zahajuje ZŠ a MŠ Újezd realizaci projektu Šablony II s názvem „Učíme se pro budoucnost“. Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí na ZŠ. Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích. Zvýšení kvality vzdělávání a odborné přípravy včetně posílení jejich relevance pro trh práce.

Projekt je realizován v rámci výzvy ŠABLONY II

Naplněním všech indikátorů škola získá dotaci 748 900,- Kč, která bude určena na podporu profesního rozvoje pedagogů formou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, na podporu společného vzdělávání prostřednictvím doučování, školních klubů, využitím odborníků z praxe, pořádání projektových dnů ve škole i mimo školu a také prostředky na další vybavení školy. Do projektu je zapojena základní škola, mateřská škola a školní družina

Mapa webu
A
A
A

Personální obsazení

Vloženo: 11.4.2018 | Zobrazeno: 768x | Zatím neupraveno

Mgr.Ludmila Mottlová - ředitelka školy od 10. 2. 2014, absolventka PF UK Praha učitelství pro první stupeň základní školy - obor hudební výchova, 25 roků praxe na ZŠ

 

Mgr.Monika Kuklová – učitelka ZŠ, absolventka studia učitelství I. stupně na PF UK v Praze, 23 roků praxe na ZŠ 

 

Mgr. Pavla Hrádková – učitelka ZŠ, absolventka studia učitelství I. stupně na PF UK v Praze, 29 roků praxe na ZŠ

 

Alena Vlachová – učitelka  MŠ,  středoškolské vzdělání – Gymnázium Hořovice, SPGŠ Beroun, 38 roků praxe v MŠ , 17 let praxe v ZŠ,  vedoucí školní jídelny

 

Jitka Moutelíková – vychovatelka ŠD, středoškolské vzdělání – Gymnázium Hořovice,  SPGŠ Beroun, 14 let praxe ve školství, 10 let praxe v ZŠ 

 

Marie Kratochvílová – uklízečka ZŠ,  31 let praxe

 

Jana Teplá –  vychovatelka  v ŠD, uklízečka MŠ, 21 let  praxe v MŠ 

 

Jitka Humlová - kuchařka

 

Lenka Hasmanová – účetní / částečný úvazek /