Kotva
Nepřehlédněte
Šablony II Učíme se pro budoucnost projekt č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0008844
19.6.2018

PROJEKT ŠABLONY II (Velikost: 73.66 kB)

Od 1. 8. 2018 zahajuje ZŠ a MŠ Újezd realizaci projektu Šablony II s názvem „Učíme se pro budoucnost“. Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí na ZŠ. Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích. Zvýšení kvality vzdělávání a odborné přípravy včetně posílení jejich relevance pro trh práce.

Projekt je realizován v rámci výzvy ŠABLONY II

Naplněním všech indikátorů škola získá dotaci 748 900,- Kč, která bude určena na podporu profesního rozvoje pedagogů formou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, na podporu společného vzdělávání prostřednictvím doučování, školních klubů, využitím odborníků z praxe, pořádání projektových dnů ve škole i mimo školu a také prostředky na další vybavení školy. Do projektu je zapojena základní škola, mateřská škola a školní družina

Mapa webu
A
A
A

Co potřebuje dítě v MŠ

Vloženo: 12.4.2018 | Autor: Administrátor| Zobrazeno: 659x | Zatím neupraveno
CO MÁ MÍT DÍTĚ DO MŠ – pohodlné oblečení do třídy (tepláky, kraťasy, legíny nebo punčocháče; triko; dívky mohou mít lehkou plátěnou sukýnku; bačkory s pevnou patou - ne pantofle; oblečení na ven, které může dítě zamazat a zničit- ne kalhoty s páskem, nebo šlemi; náhradní prádlo do sáčku včetně spodního prádla; umělohmotný hrnek s uchem na pitný režim ve třídě. Na spaní polštářek, peřinu a pyžamo - lůžkoviny poskytne MŠ. Všechny věci řádně podepsané!!! (včetně spodního prádla). Malým slečnám nedoporučujeme džínové sukně, pro jejich nepohodlnost. Z bezpečnostních důvodů nedoporučujeme dětem na lehátko plyšáky, u kterých jdou odmontovat jednotlivé komponenty(oči,čumák,...); do třídy nedoporučujeme řetízky, náramky, dlouhé náušnice a veškerou bižuterii - korálky, čelenky s ostrým zdobením. Hračky z domova nejsou vítány ( zdroj zbytečných konfliktů) - děkujeme za pochopení.